onsdag 28 december 2011

I don´t give a fuck,

Är nu tillbaka i Norge efter en veckas paus från ALLT!
Så, jag har fortfarande ångest, vilket egentligen är helt onödigt. Men ibland blir det så här.
Då är det bara att försöka skaka av det. På söndag är det nytt år, nya tag.
Och jag måste verkligen börja fundera på hur jag beter mig och vem jag vill vara.
Mina nyårslöften är hemliga, men jag kan hinta med att, jag vill aldrig mer må så här.
1+1=?

Har städat idag också, i ett försöka att få ångesten att släppa och försvinna.
Men det blev inte riktigt så. Men känns dock skönt att få städat lite, såg ut som skit här när jag kom hem från jobbet och då åker de gula handskarna på. Men visst mår jag nog allt lite bättre efter att ha gnuggat, skurat, torkat osv? jo!

Nej, nu ska jag ta och duscha och försöka komma på bättre tankar.
Först kaffe och cigg.

just ja, fuck you IPHONE!

Inga kommentarer: